Re: Umarł monitor...

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 08:22:12 MET

> Jest (był) sobie monitor, Daewoo 14 '' CMC-1424S, przebieg 5 lat, nie
> bity. Kumpel go włącza, siedzi, a tu nagle monitorek bziuuu i się
> wyłączył i już wstać nie chce. Jak się go włącza, to zapala się
> zielona diodka, po czym przechodzi w stan suspend. W środku coś jakby
> lekko buczy, ale to nie zasilacz. Pytanie: co się mogło stać i jak
> taki monitor reanimować?
>
> --

Ja miałem identycznie - okazało się że to grafika odmawiała pracy (agp na
100 i to po kilku tygodniach działania).
Drugi raz miałem coś podobnego jak odłączył mi się kabel zasilania od
monitora. Odłączył się przy monitorze ale nioe całkiem. Łączył i nie. Więc
objaw był taki jak u ciebie. Suspend i brzęczenie.