Re: Jak podlaczyc stary skaner?

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 21:19:50 MET

"Renata i Marek Zychla" <mzychla_at_po.onet.pl> napisał:

> wszędzie (najintensywniej w Agfie) twierdzili, że małe szanse
> dają na nieoryginalne kontrolery.

Hmmm... a co wg Agfy jest "oryginalnym kontrolerem"? Skoro sami dokładają do
swoich skanerów co popadnie, ostatnio Adaptec AVA-1505... IMHO w tym
przypadku nie jest to problem sprzętowy, z własnego doświadczenia wiem, że
cokolwiek by nie podłączyć do AHA-2940 (z wyjątkiem lodówki) to będzie
działać. W tym przypadku wina leży prawdopodobnie po stronie oprogramowania
skanera, podobny problem miałem kiedyś ze starym UMAX-em, oprogramowanie
znakomicie wspierało dołączony dedykowany kontroler, natomiast współpraca z
innymi kontrolerami była tylko teoretyczna, pod postacią opcji instalatora
(other ASPI controller), a praktycznie żadna. Ściągnięcie nowego softu
załatwiło sprawę.

JoteR