Problem z dyskiem WD na ABIT BX RAID

Autor: MOCZAR (mitki_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 19:43:23 MET

Witam!!
Znajoma tydzien temu kupila sprzet:
ABIT BX 1.71 RAID
CELERON 700
GEFORCE 2 32 MB
hdd 30 gb - chyba WD 300bb-00aua1
Komp padl po tygodniu - nie jest w stanie zaladowac systemu.
Moje dzialania:
-proba przeinst. systemu - WIN98 - odmawia na etapie sprawdzania dyskow
-sprawdzam mks DOS - wirusow brak - info w wielu blednych plikach - dziwne
znaki w nazwie.
-proba formatowania dysku z plyty systemowej - stoi po jakims czasie
-FDISK zmieniam ustawienia partycji - bardzo opornie trwa " sprawdzanie
spojnosci dysku" ale przechodzi dalej
-Format z plyty stoi po okreslonym czasie z komentarzem "proba odtworzenie
jednostki alokacji 1026466" -stop
-instalacja systemu z plyty - uruchamia sie format stoi w tym samym miejscu
/procent/.

Czy ktos z ludzi dobrej woli moglby mi podpowiedziec czy ja cos robie nie
tak czy po prostu HDD padl - to moja diagnoza.
Uwaga istnie je mozliwosc wejscia do HTP 370 raid controler - moze tam cos
powinienem zmienic?
POMOCY !!!

Jarek M