Re: Pamieci KINGSTON ?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 19:14:22 MET

> :)) taak, kingstony sa pojemniejsze :O)))

Chyba nie chodzi o pojemność, a o stabilność. Przy 64MB komputer
będzie działał, a przy kiepskich pamięciach nie koniecznie.
Może się czasem wieszać, powodować błędy przy uruchamianu
programów, itp. Oczywiście jeśli masz szczęście to możesz trafić
na bezbłędnie działające pamięci noname. Możesz też je testować
, wymieniać, i za którymś razem trafisz na te odpowiednie.
Ale możesz też kupić od razu markowe pamięci i zająć się
innymi problemami, np. nie najlepszym zasilaczem ;).

Pozdrowienia.
Wonder.