Jak odpalic zasilacz?

Autor: IGU_at_NA
Data: Mon 08 Jan 2001 - 18:53:14 MET

wItam
Mam stary zasilacz AT i chcialbym zeby dzialal u mnie w kompie
jako dodatkowy zasilacz dla wentylatorow i innych bzdetow...jest
to zwiazane z przerobkami obudowy, ktore mam zamiar poczynic zeby polepszyc
przeplyw powietrza oraz zeby byla bardziej user friendly ;-)). Nie zam sie z
abardzo na elekronice i
zastanawiam sie co zrobic zeby ten zasilacz AT dzialal normalnie bez podlacz
nia do plyty
glownej....a moze znacie jakies www na ten temat lub z jakimis schematami??

--
pozdr,
    IGU_at_NA