Re: Jaki najlepszy download manager ?

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 11:00:10 MET

Necroscope wrote:

> Który z najnowszych download managerów jest
> najlepszy w/g Was ? GoZilla, GetRight, NetAnts, FlashGet
> , NetVampire czy też GetSmart ???
> Nie licza sie bajery tylko, szybkość i 100% możliwość
> "dociągnięcia" pliku po zerwaniu downloadu.....

Zależy do czego.
Ja do ściągania serwisów uzywam WebReapera i jestem zadowolony srednio.

Do sciagania duzych rzecy po ftp nie ma jak Gozilla. Ostatnio zasysalem
service packa
do Visual Basica - 58 MB. Po 10 MB połączenie zostalo zerwane. Po
ponownym polaczeniu program
automatycznie odnalazl serwer i dociagnal reszte.

Ma wspaniala funkcje wyszukiwania serwerow ftp o najlepszym transferze.
W Polsce jej czasem trzeba
troche pomoc, bo moze Ci znalezc znakomity serwer w USA, zamiast
polskiego mirrora, ale z reguly to dziala
automatycznie i bez zarzutow.

 + Pawel