Re: Soltek+Duron700 - grzanie sie procka

Autor: Janusz B. (SKASOWAC_TO_jb23_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 10:43:46 MET

rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) wrote in <3A596BEE.BB84D95D_at_iname.com>:
>Jeśli przy aktywnym procesorze pod Win9x/ME niezależnie od obciążenia
>temperatura jest wysoka, a po włączeniu Suspend zawsze spada, to wszystko
>jest OK. Win9x/ME zawsze trzymają procesor na wysokich obrotach i bez
Wiem.
Ale dziwne jest to, ze po WLACZENIU suspenda i np. po sekundzie WYLACZENIU go
temperatura spada i to znacznie... a potem trzyma sie juz na tym niskim
poziomie... tak jakby wlaczyl sie jakis hardcooler :)

>Natomiast co do soft-coolera -- spotkałem się z takimi (np. Rain), które
>w ogóle nic nie dawały na Duronach.
A to fakt, niektore po prostu wiesaja kompa.

--
Janusz B.
przy odpowiedzi na maila usuń "SKASOWAC_TO" z adresu!