Re: Czy Duron z KT7...

Autor: JaVoL (marek14_at_pro1.promail.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 00:55:58 MET

> a moze by tak kupic zamiast Abita plyte Solteka pod durona, 200 zl tansza
> wcale nie gorsza, a za oszedzone 200 zl kup koniecznie jakas lepsza
grafike

Niewiem czy 200zl bo znalazlem za 640zl wiec to chyba nie drogo.

> np. uzywana TNT 16 MB lub TNT2 m64. Acha, nie kupuj tnt vanta
> bo to syf.
Ok
Niewiesz ile to moze kosztowac 16mb np ?

> proca kupic 600 i podkrecic
Ale 600 kosztuje 280zl na innym stoisku sa po tyle 650tki a za 310zl
znalazlem 700tke wiec chyba lepiej 700 nie ;-)
Nawet bez podkrecania bedzie ladnie chodzic...

> a reszta powinna dzialac bez problemu, chociaz podkreslam ze >tylko
powinna
No to wiadomo ale mam nadzieje ze nie bedzie to bezposrednio wina abita bo
bede naprawde wkur... !

> pozdrawiam
> marcin
JaVoL