Re: Czy Duron z KT7...

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 03:39:41 MET

> ...bedzie dobrze dzialal w polaczeniu z :
> - s3virge DX + voodoo 1
> - dysk segate 15Gb

Będzie działał, ale te karty graficzne będą trochę podcinały skrzydła
Twojemu nowemu komputerowi ;).

> - karta opti930 totalny chlom ale wymienie

O tej karcie to nic nie wiem, ale powinna działać. Chyba że to coś
na ISA to wtedy patrz na odpowiedź dot. modemu :).

> Jaki ram kupic pewnie 64 ale moze 128 (133 czy 100) ???

Jeśli idzie o RAM to im więcej tym lepiej :). Jeśli cię stać to kup
128MB PC133 CL2, najlepiej markowy moduł np. Kingstona. Będziesz
wtedy miał pewność że pamięć nie sprawi ci kłopotów. Osobiście myślę
że lepiej kupić markowe 64MB niż 128MB noname.

> Ogolnie to mam teraz to co w/w ale na plycie 430FX intela P100 ;-/
> Moze ktos chce kupic ?

Za ile?

> Zamierzam kupic jakiegos durona 700-750 i niewiem czy wlasnie z Abitem bo
> troche drogi ale jak sie zdecyduje mimo wszystko to chcialbym miec choc
> troche pewnosci ze nie bedzie klopotow.

Ja mam durona na KT7-RAID i nie mam żadnych problemów. Oczywiście, gwarancji
że i ty nie będziesz miał żadnych kłopotów dać ci nie mogę. Ale przy
markowych podzespołach, dobrym zasilaczu (np. Enlight 250W) i odpowiedniej
konfiguracji systemu problemów będziesz miał niewiele. Pamiętaj, zasilacz
i pamięć to podstawa.

> A moze jednak kupic za te same pieniadze slabszego Celerona ???

Eeee tam.

> Pomozcie !!!
> Czekam na odpowiedzi jade dzis rano na gielde sie w cenach zorientowac a
> ewentualnie w niedziele juz kupie !!!
> Czy moje stare 32ramu 66mhz bedzie dzialac czy musze koniecznie 100mhz ???

PC66 może działać na 100MHz ale nie musi, u mnie na przykład chodziło.
Teraz mam Kingstona i chodzi znacznie lepiej na 133MHz.

> Ach i mam modem zoltrix33.6 wew isa niema problemu z tym >???<

KT7 ma jedno złącze ISA, więc z modemem nie powinno być problemu.
Chyba że masz jeszcze coś na ISA :).

> Pozdrawiam
> JaVoL

Ja również.