Re: ZABEZPIECZENIE BADOW ...

Autor: BeeF (beef_at_poland.com)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 21:38:02 MET

Uzytkownik "Xaltuton" <demiurg__at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> Slynna wadliwa seria caviarow 850 MB.
> Masz szczescie, wiekszosc juz popadala.

Fakt, tez slyszalem ze nie jestem jedyny ktoremu padl taki dysk. Od tego
czasu zniechecilem sie do WD i wrocilem do starych dobrych Seagate'ow. Moze
nie sa najszybsze, ale za to niezawodne.
A ten moj WD to co prawda wydaje straszliwe odglosy przy starcie i demonem
szybkosci tez nie jest (o DMA zapomnij) ale jako dyskietka sprawdza sie
znakomicie

BeeF