Re: grafika InsideTNC

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 21:24:29 MET

kajo wrote:

> Czesc
> Mam karte graficzna InsideTNC RivaTNT2 Pro. Po jej zainstalowaniu w W2k
> jedyne dostepne rozdzielczosci to 640x480 i 800x600 przy 16 kolorach. Inne tryby nie sa dostepne. Karta dziala na sterownikach dostarczonych przez producenta.
> W w98 na innym kompie przy uruchamianiu wyskakuje "windows protection error" i mozna windowsa odpalic tylko w safe mode.
> Jakies pomysly i sugestie? Moze sciagnac nowe sterowniki?

He, pod Linuxem szybciej mi sie odpalila niz pod Winda :)
Olej firmowe stery, zapodaj detonatory - jakies znajdziesz na plytce,
albo zassij skads.

Swoja droga moj egzemplarz mnie zadziwil. Miedzy chipem a radiatorem
dziura, ze mozna patrzec przez nia, a karta spox biega na 180/200MHz i
AGP 96MHz.

--
	Artur Gawryszczak