Re[2]: czym sprawdzic szybkosc modemu

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 18:08:54 MET

Dnia Sunday, January 07, 2001 + napisał/a:

P> na kości Conexant? Zoltrix Spirit ?

 taaa jasne Spiryt na ISA...

P> to zależy co rozumiesz przez rzeczywistą prędkość ;)

 chyba chodzi mu o nominalną prędkość połączenia

P> mogę Ci powiedzieć, że masz 56 K w protokole V.90 + 115 K przepustowość
P> portu :))

P> a praktycznie pewnie ok. 4-5 kbps (kilobitów/sekundę)

 kilobajtów!
 kilobitów to masz max. 53 (w teorii)

P> , co można
P> sprawdzić łatwo pobierając jakikolwiek plik z ftp w polsce np.
P> tucows.icm.edu.pl i obserwując na okienku pobierania ile przeciętnie
P> wyciąga Twój modem.

 icm jest akurat dość wolny. Wczoraj coś z niego ściągałem na modemie
 33.6 i wyciągał max. 3 kilo.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +