bateria

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 04:13:22 MET

czy ktos moze mi podpowiedziec jaka moze byc przyczyna rozladowywania sie
baterii na plycie PCCHIPS (M575). zwykle wystarcza na ok 2 tygodnie..... i
tak juz od dawna.... w koncu jednak mam dosyc.... juz niedlugo wartosc
baterii przkroczy wartosc komputera.....
Aha, wiem ze to zlom, ale na razie nie mam mozliwosci wymiany, a kupowanie
nowych bateri juz mnie nudzi..... Zastanawiam sie czy moge podlaczyc inna
baterie o tym samym napieciu ale wiekszej pojemnosci...... tylko czy
opornosc wewnetrzna nowej baterii nie bedzie miala wplywu na prace w koncu
dosc skomplikowanego urzadzenia jakim jest plyta glowna?
Z gory dziekuje nawet za rady - "Zmien plyte" :-)
Poniewaz pisze z Wielkiej Brytanii wiec nie zawsze moge polaczyc sie z
serverem Onetu.... wiec cichutko prosze o kopie na priva.... dzieki

Mis