Re: Dyski samsunga - goowno straszne.

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 00:12:25 MET

"hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl> napisal:

>Nie wiem jak Xaltutonowi wyszlo 8/10 na padnietych IBMow, ale
>jeszcze nigdy w zadnym sklepie, ani nawet na gieldzie nie slyszalem o
>jakichs narzekaniach na te dyski (rowniez DTLA).

Wiele razy juz pisalem, ze DTLA sa o wiele bardziej wadliwe
poprzednich egzemplarzy, poniewaz maja (mialy) niedostosowane do szybkosci glowice.
Poza tym chociazby z tej listy widac, ze problemy z IBM 7200
nie sa wcale rzadkoscia. Dziwne, ze nie slyszales o tym.

>Prostym dowodem jest ciagla
>sprzedaz (w duzych ilosciach).

To nie jest na nic dowod. Maluchow tez najwiecej sprzedano
a wcale nie byly to najlepsze samochody :-)))

Andy