Re: Problem z kompem

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 23:52:59 MET

Maciej Wroński napisał(a) w wiadomości: <93856k$le5

>aha... raz zdarzylo mi sie cos takiego: podczas przegladania stron w necie
>nagle ujrzalem zdanie oznajmujace, ze moj komp jest zarazony wirusem kiler
>czy cos takiego, i aby go usunac nalezy sformatowac wszystkie dyski twarde,
>to bylo jeszcze przed reinstalacja windowsa 98 na 2000.

to miales jakiegos trojana i ktos sie z toba bawil
no ale teraz juz go zapewne nie masz, bo wszystko sformatowales, w razie
watpliwosci wydaj w okienku dosowym komende netstat -a i obadaj czy czasem
nie siedzi cos na jakims porcie czego ty nie wlaczales