Tablica alokacji - jak naprawić/odzyskać ????? PROSZĘ O POMOC

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 17:28:54 MET

Witam
Bardzo potrzebuje odzyskac dane z 1,1GB partycji FAT32, ale juz nie wiem, w
jaki sposob
to zrobic. Mam uszkodzona tablice alokacji plikow i nie mam zielonego
pojecia, jakim programem
moglbym ja naprawic/odzyskac. Ma ktos jakies sugestie ??? Od razu zaznaczam,
ze NDD sie nie
sprawdzil w tym przypadku :-(
Myslalem rowniez, by sprobowac jakos odzyskac same dane, ale tez nie wiem,
jak to wykonac :-(
Dorwalem program Tiramisu, ktory do tego sluzy (podobno jest niezly), ale
nie wiem, jak go uzyc
by przy okazji nic nie spieprzyc.
Bardzo, bardzo prosze o wszelka pomoc, poniewaz dane z tego dysku sa mi
bardzo potrzebne.
Z gory dzieki.

--
Pozdro