Re: Drukarka przestala dzialac (HP 850C)

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 17:26:24 MET

Leszek Bogdanski wrote:

> Dzieki za przestroge. ale z drugiej strony butapren to troche podejrzany
> pomysl? Bo jesli te walki wogole sie nie kreca to co moze dac posmarowanie
> ich powierzchni?

Jeśli chodzi o gumowe kółka, to w swoim czasie kupiłem HP Desk Jet 510.
Po kilku miesiącach przestała wciągać papier. Ponieważ sam ją doprawiłem
dolewając atramentu do cartridge'a (efekt to zapaprane mechanizmy i
konieczność czyszczenia w serwisie), myślałem, że to moja wina
wyłącznie. A tu pewnego dnia listonosz przynosi małą paczuszkę od firmy
HP, oddział w Irlandii - > w środku takie małe blaszane ustrojstwo które
na sprężynujących podkładkach ma naklejone prostokąciki materiału
ściernego. I dyskietka. Ustrojstwo trzeba było włożyć do drukarki,
odpalić programik z dyskietki, który przez parę minut kręcił kółkami,
potem wyjąć, przedmuchać i po bólu.

Problem polegał na tym, że w niektórych seriach Desk Jeta HP wprowadził
bardziej szorstki materiał na kółka, żeby lepiej chwytały papier, ale
mikropory w tym szorstkim materiale zapychały się kurzem, pyłem
papierowym itd. dając bardzo śliską powierzchnię, niezdolną do
'chwytania' papieru.

Może więc i w takim przypadku jak powyżej pomogłoby raczej puszczenie
kółek na jakimś bardzo delikatnym materiale ściernym (coś takiego jak
bardziej szorstka strona zmywaka do naczyń), niż zaklejanie butaprenem?

+ Paweł