Re: Riva Tnt 2 M 64 i dostep do zaawansowanych opcji

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 03:57:09 MET

Takie cos sie dzieje jak ktos ma 2000, ktory domyslnie instaluje kodeki od
microsoftku.
Zobacz na wlasciwosciach karty kto jest producentem. Pewnie zamiast Nvidia
bedzie microsotf.
Sproboj jak instalujesz karte wybrac opcje INNY STEROWNIK czy jakos tak, i z
tamtej listy wybierz swoja karte graficzna, powinno dzialac.

pozdriawiam

--
perszing