Re: 486 i 20GB dysk

Autor: BabaRyba (wlasti_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 20:54:52 MET

> Ja na razie wręcz przeciwnie :)

> Nie zgodzę się. EZDrive i Disk Manager używają normalnego formatu LBA,
> tylko dodają w MBR programik obsługujący ten format w zastępstwie BIOSu.
> W obu przypadkach w razie uszkodzenia tego programiku można go nagrać
> na nowo, a po podłączeniu dysku do BIOSu poprawnie obsługującego LBA
> można programik usunąć i dysk jest widziany jak zwykły, od zera party-
> cjonowany na nowym BIOSie :)
>
> Przy czym Disk Manager jest lepszy, bo ma wszystkie opcje w ładnym
> programie instalacyjnym, a EZDrive trzeba ręcznie męczyć...

I to je poprawna odpowiedz :)))
mialem 3 dyski o duzej pojemnosci
jeszcze na 386 i wsio chodzilo cacy
co wiecej CHODZI cacy - bo sprzedalem kumplowi kompa w 96
i do dzis pisze opracowania na Word 6.o oraz WP5.1 (ach to byl program -
chyba go zainstaluje za chwile i poplacze nad starymi dobrymi czasami - gdy
pytalem sie ludzi o co chodzi z tymi zwisami kompa - jak to wyglada :)))
pozdrawiam serdecznie
Art