Re: 486 i 20GB dysk

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 19:25:22 MET

Hi,

Xaltuton wrote:

> Nie mam milych doswiadczen z dysk managerami

Ja na razie wręcz przeciwnie :)

> O ile faktycznie robia to co do nich nalezy, o tyle
> jak cos sie sypnie, to zegnajcie dane, a narzedzi
> do odzysku tak spreparowanych partycji jak na lekarstwo.

Nie zgodzę się. EZDrive i Disk Manager używają normalnego formatu LBA,
tylko dodają w MBR programik obsługujący ten format w zastępstwie BIOSu.
W obu przypadkach w razie uszkodzenia tego programiku można go nagrać
na nowo, a po podłączeniu dysku do BIOSu poprawnie obsługującego LBA
można programik usunąć i dysk jest widziany jak zwykły, od zera party-
cjonowany na nowym BIOSie :)

Przy czym Disk Manager jest lepszy, bo ma wszystkie opcje w ładnym
programie instalacyjnym, a EZDrive trzeba ręcznie męczyć...

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |