Re: 486 i 20GB dysk

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 18:28:32 MET

> Nie mam milych doswiadczen z dysk managerami
> (choc nie znam tego o ktorym piszesz).
> O ile faktycznie robia to co do nich nalezy, o tyle
> jak cos sie sypnie, to zegnajcie dane, a narzedzi
> do odzysku tak spreparowanych partycji jak na lekarstwo.
>
> Andy
Ja nie mam za dużo doświadczenia z takimi narzędziami ale np. ten o którym
mówie z tego co podaje producent
instaluje sie z boot sektora i przejmuje funkcje biosu w zakresie obsługi
dysku (z tego co pamiętam).
Nie wiem jak jest z niezawodnością bo nie używałem tego często tylko
okazyjnie (podłączałem dysk 1,2 do 386)
ale nie było problemów a co ważne można było później to odinstalować jak np.
zmienisz komputer.
Pozdrawiam.