Re: Drukarka przestala dzialac (HP 850C)

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 18:06:42 MET

"Leszek Bogdanski" <leszek.bogdanski_at_enter.net.pl> napisal:

>nie wiem, jak moglbym sprawdzic pojemnik. wylada normalnie. po nabiciu
>wydrukowalem mniej niz 100 stron, nic nie wycieka, wyglada tak jak nowy za
>150zl,

Sprawdz u kogos innego, ewentualnie pozycz
jakis sprawdzony.

Czy wozek jezdzi po walku czy silnik
jest gluchy ?
Jesli nie kreca sie gumowe kolka wciagajace papier,
bez rozbierania drukarki sie nie obejdzie.
Mozliwe, ze poluzowala sie tasma laczaca wozek z plyta
drukarki - zazwyczaj wtedy podobnie wygladaja objawy.
Taka tasma potrafi tez sie przelamac na ktorejs ze
sciezek - efekt ten sam. Niestety, mozliwe tez, ze padl
silniczek lub podajnik papieru.

Andy