Re: >>> Dziwne pliki w katalogu WIN98 <<<

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 18:06:39 MET

Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> napisal:

>Wydaje mi się, że właśnie sobie odpowiedziałeś... Jak masz Bad blocki to
>niechybnie dysk sie sypie - zobacz, czy będziesz miał te BB gdy usuniesz
>partycję, założysz ponownie i sformatujesz - jak znowu się pojawią, to
>zacznij szukać nowego dysku (albo karty gwarancyjnej na stary)

Nie koniecznie. Zwroc uwage, ze w tych plikach nie ma smieci, a sa
jakies "sensowne" dane.
Cos mi tu pachnie jakims office'm lub podobnym pakietem.
W kazdym badz razie wyglada to na jakies szczatki plikow
konfiguracyjnych czegos...
choc na takie rozrzucenie rzeczywiscie moga miec wplyw
badblocki, tym bardziej, ze nazwy sa schrzanione.

Andy