Odp: problem ze stacją dysku?

Autor: Slawek - S.D. (slawcio7_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 17:31:32 MET

Użytkownik ropian <ropian_at_obywatel.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:932i9f$mmj$1_at_news.tpi.pl...
> Mam kłopoty z stacją dyskow nie zawsze odczytuje ..do
dzisiaj
> teraz wyskakuje przy restarcje disk flopy faliure code 40
czy to stacja czy
> kontroler na płycie?

Mialem identyczny problem ze trzy razy i niestety do dzisiaj
nie wiem co bylo grane.
Za kazdym razem rozkrecalem kompa, sprawdzalem polaczenia,
nic szczegolnego nie zrobilem, zlozylem i dzialal.
Tak go zostawilem i dziala od ok. 3 miesiecy. Moze to wina
kabelka?