Re: Duron-kilka pytan

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 13:11:43 MET

On 4 Jan 2001 12:48:19 +0100, <piacho2_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Czesc!
>Mam kilka pytan dotyczacych Durona.
>1. Czy jest sens uzywac z tym procesorem pamieci PC133? Z tego co wiem Duron
>pracuje tylko z FSB 100.

Oczywiście ze jest sens!!!!

Pamiec pracuje na szynie asynchronicznej i widac wzrost wydajnosci
przy wlaczeniu 133 MHZ (kilka % w grach) To jest jedna z wiekszych
zalet ostatnich czipsetow VIa - mozliwosc niezaleznego od Host Clk
taktowania pamieci!!
Szczegolnie ze PC100 jest juz wlasciwie nie dostania.

Jesli chodzi o problemy z PC133 to rzeczywiscie wystepowaly one na
niketorych plytach ze starymi Biuosami i niektortych ukladach pamieci.
ja testowalem na 3 roznych plytach i kilkunasty DIMMach i nie
stwierdzilem, oprocz wzrostu wydajnosci, zadnych innych zmian czy np
niestabilnej pracy.

>2. Czy oplaca sie sprzedac modul pamieci PC100 64 MB i kupic kosc 128 MB, czy
>po prostu dokupic kolejne 64 MB?

Tylko jezeli uzyskasz prawie sklepowa cene za stara 64.

128 kosztuje ok10-15 zl mniej niz 2 x 64
a jesli chodzi o stabilnosc czy wydajnosc - no matter

>4. Jak Duron radzie sobie z formatem DivX i dekodowaniem NagraVision?

REWELACYJNIE!

***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl
ICQ: 13508995