Re: Pytanie do weteranow,

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 13:11:45 MET

On Wed, 3 Jan 2001 10:40:39 +0100, "Marsjan"
<M.Matusiak_at_int.pan.wroc.pl> wrote:

> ktorzy pamietaja jeszcze czasy 486.
> Musze zainstalowac Win95 na wlasnie takim zabytkowym modelu. Problem w tym,
>ze w srodku jest tylko 8 MB Ramu i nie bedzie wiecej. Czy pamieta ktos
>jakies sztuczki (moze cos wywalic, moze zmienic ustawienia cache'ow) co by
>dziadek dzialal choc troche szybciej?

No coz ja przez kilka chwil pracowalem na 4MB!!!! Winda sie
uruchamiala nawet Word 6.0 chodzil!!!!
Ale to byla TRAGEDIA
otwieranie dokumnetu - 2 MIN.
Nawet na 12 mB to nie dzialal lo dobrze, ale juz mozan bylo pisac.
Dopiero 16 MB cos drgnelo, ale tylko w temacie maszyny do pisania.

Jesli chodzi o jakies setupy to troche sie bawilem cachem - nic nie
dalo na 8 MB to mzoe uzyskasz kilka procent poprawy ale od poziomu dna
wiec nie odzujesz. :-( Life is brutal - z taka pamiecia to najwyzej
Win3.11 wtedy jeszcze bedzie dobrze. (na 12 MB w miare komfortowo)

Pozdr.

***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl
ICQ: 13508995