Re: Jaka stronka z monitorami?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 05 Jan 2001 - 12:05:51 MET

> Zapodajcie dobra stronke z opisami monitorow. Teraz juz chyba wiem co do
> kompa kupuje sie najtrudniej ... tak...tak... monitor. Zazwyczaj ilu jest
> uzytkownikow roznego sprzetu tyle zdan o tym, ktory jest najlepszy. IIyama,
> NEC, Penasonic LG, Samsung - zglupiec można. Od razu mowie, ze na
> monitory.pl juz bylem. Moim obecnym faworytem jest Panasonic PL70I - nie za
> drogi ale nie plaski a NEC FE750 jest po prostu za drogi!
> pozdrawiam
> Stev

A ja poprostu bym poszedł do najbliższego sklepu MediaMarkt /nie szukaj str. bo
szkoda czasu/ tam można coś wybrać no i za niezłą cene.
Osobiście 2 miechy temu kupiłem w (nie w MediaMarkt) 19" Iyama 902JT Wm451 no
za ok. 2050 PLN, normalna cena w Polskich sklepach to ok. 2800PLN
No cóż drogiej 17" zupełnie nie opłaca się kupować, a 19" to istny wyczad!!!