Re: S.M.A.R.T

Autor: GJ (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 12:08:55 MET

Witam
    To moze ja zapytam o to jak w Asusie A7V (KX133) calkowicie zablokowac
SMART.
Przy starcie kompa mam "SMART status BAD" (w rzeczywistosci komunikat jest
duuuuuzo dluzszy) i komp grzecznie czeka az go poprosze o ladowanie OS-a, a
wszystko pomimo ze jest SMART jest wylaczony.
Twardziel dziala tak od ok. roku i nie mam z nim problemow oprocz tego ze
musi sie chwile zastanowic nim zacznie czytac dane z poczatku dysku. Zreszta
w najblizszym czasie nie zamierzam go zmieniac a juz mnie to zaczyna
irytowac.
Jedyne co naprawde mi dokucza to fakt ze nie moge ustawic zeby komp sie sam
uruchomil, bo jak nie stoje nad nim to kupa.

PZDR
Grzegorz Jurczak