Re: Problem z instalka Win 98

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Jan 2001 - 11:21:14 MET

> Witam
> Probuje zainstalowac winde 98 i przy drugim restarcie wyskakuje mi
> komunikat "Blad zapisu na dysku C". Czy ktos wie co moze byc nie tak.
> Dysk jest nowiutki Caviar 30GB (nie pamietam oznaczenia). Plyta jest
> stara i do du.. (ale dziala) - PCChips z dzwiekiem. Probowalem juz z
> piec razy i zawsze wywalalo w tym samym momencie. Po drugim restarcie
> jak juz sprawdzal sterowniki.
> Z gory dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi.

Miełem cóś podobnego na Qumpaku. Po wielu bojach okazoło się, że
............. nie należy być mądrzejszym od komputera. Wpiosując ręcznie
dane dysku (cylindry głowice, ścieżki) podałem wartości z dysku i była
koopa. Wystarczyło poprosić biosa o wstawienie swoich wartości (coś było
mniejsze o 2 - chyba ścieżki) i odpaliło od razu. Problem ten był z dyskiem
8,4 Gb.