Problem z Abitem

Autor: Dariusz Czurejno (czurejno_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 20:53:45 MET

Witam
Kilka postów niżej pisałem o problemie jakim man z tą płytą.
 Od kumpla pożyczyłem dysk Seageta 20Gb i Winfasta GeForca i mam poważny
problem z uruchomieniem tego.
Mój sprzęt to : Abit BE6II,Celeron 700 , SB Live 1024,modem asmax. Na Rivie
m64 i moim starym dysku quantum 3,2GB wszystko działa. Po włorzeniu dysku i
geforca wiesza się a następnie nie mogę uruchomić systemu(czarna plansza i
mrygający 'wskażnik'). instalowałem system ze "sto razy na rózne możliwości,
podłączałem mój dysk ale i to nie pomaga

otrzymałem poradę:
 1. za słaby zasilacz
 2. płyta nie obsługuje GeForce (za dużo ciągną prądu)
za co dziękuję.

Udało mi się pożyczyć zasilacz 300W(mój 235W) i to nie pomaga. U znajomego z
Abitem BF6 jest to samo.Nie wiem co mam zrobić, ponieważ zamierzałem kupić
więkzy dysk i geforce , ale teraz nie wiem czy trzeba będzie może wymienić
płytę( chociaż bym tego niechciał, polubiłem tą płytę, wcześniej miałem
PC-chipsa).