Re: Karta PCI-->ISA

Autor: Stefan Zemla (coulomb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 00:22:23 MET

>P.S. To samo z DMA oraz adresowaniem portów, pamięci - dla tego w nowszych
>kompach stara się niestety unikać ISA - sam kłopot ;-(

Z tym klopotem, to niektorzy chyba za bardzo przesadzaja. Wg mnie w kazdej
plycie powinna byc chociaz jednen slot ISA. Najchetniej pewna firma zza
oceanu nie chciala by wogole widziec cokolwiek niepodpisanego przez nia,
starego itd. - po to aby kupowali nowsze i nowsze .... ISA jest genialna
jesli chodzi o samodzielne projektowanie np. wlasnych kart rozszerzajacych.
Nie daja popalis jakies przepisy 4cm, czestotliwosci, multipleksa
dane/adres. Prawie wszystkie karty post, kody do programow, czy nawet
szkolne karty sa robione na ISA - i mamy to wsio wyrzucic?