Re: Jaki dyst twardy...IBM, Seagate, Fujitsu? - EOT

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 15:52:54 MET

Hi!

"Steve" <steve_at_gip.com.pl> napisales(as):

>- Conner - dawno temu (obecnie wchłonięty przez Seagate)

Oj prawda... mialem zreszta kiedys 635 MBgo ale zdazylem sie go pozbyc
:)

>- Samsungi i inne tego typu - od dawnych czasów do tej pory....

Hihihi

>- Fuijtsu - dawniej to była zupełna padlina

Dawnij owszem :)

>- trójtalerzowe WDC - sprzed roku/2 lat (i chyba od tamtej pory zraziłem się
>do WDC)

Caviary.... jee... wlasnie poleciala 2GB z 4ka sa probemy w odmu mam
jeszcze 2GB i 3GB

>Dawniej ufałem tylko Quantumowi, a obecnie nie ufam chyba nikomu. IBMom
>także...

Niestety, DTLA zaczely byc padliwe...

>No cóż... Seagate/IBM/Fuijtsu może i należą (teraz/na razie) do wielkiej
>trójki, ale i tak ..... na kogo wypadnie na tego bęc...

Ale jak by nie patrzec... S. Barracuda jest niezbyt padliwy, IBMy DTLA
jak na ilosc wypusczonych egzemplarzy tez nie sa najgorsze.. a o
padach Fujitsu rzadko slychac...

>I nie rozumiem Twojej (MGB) ironii....

Tam nie bylo ironii...

>Ja mówię o swoich spostrzeżeniach... z kilku lat... a o jakości dysku
>świadczy to ile te dyski żyją PO gwarancji....

WIem... zreszta na gwarancji tez, co mi z tego ze mi dysk wymienia jak
dane strace :(

>Pozdrowienia, dla wszystkich którzy myślą że ich coś nie spotka....

Hehheh... jakbym byl wierzacy to bym sie modlil co niedziele za mojego
DTLA :) Tymczasem robie backupy na CDkach :)

--
Pozdrawiam !!!
MGB