Re: PS2-SVHS

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:33:56 MET

Użytkownik "Andrzej" <andrzej_at_michu.pl> napisał w wiadomości
> Mam problemik:
> Kupilem Leadteka Winfasta z Tv-out ale nie dostalem w komplecie zadnej
> przejsciowki.Wyjscie jest tam BAAARDZO DZIWNE- Ps2.Czy ktos wie gdzie
mozna
> dostac przejsciowwke do tego ustrojstwa lub chociaz jak powinien bys
> rozpisany sygnal zeby mogl sobie sam zrobic ta przejsciowke?
> P.S.Nie polecam sklepu KOMPUTRONIK- to wlasnie oni mi sprzedali karte
> Geforce 2 MX Leadtek Winfast OEM bez tego kabelka i nie chca mi w zaden
> sposob pomoc.Facet w serwisie powiedzial mi przez telefon,ze mi sie wydaje
> [...]

facet widocznie nie chciał Cię pouczyć że to wejście SVHS jes PODOBNE do
PS2, ale to nie to samo ;-)
Zresztą spróbuj wetknąć wtyczkę myszy PS2 do tego gniazda - tylko nie na
siłę.
Podpowiedź - nie da się ;-)))

O ile dobrze pamiętam należy zewrzeć dwa piny - luminacji i chrominacji
przez kondensator 680pF.
I któryś z tych pinów będzie wyjsciem CVBS (Video) - najlepiej stestować.
A opis gniazd jest tu:
http://www.radom.medianet.pl/~microlab/scart.htm
http://www.hwb.acc.umu.se/

--