PS2-SVHS

Autor: Andrzej (andrzej_at_michu.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 12:31:49 MET

Mam problemik:
Kupilem Leadteka Winfasta z Tv-out ale nie dostalem w komplecie zadnej
przejsciowki.Wyjscie jest tam BAAARDZO DZIWNE- Ps2.Czy ktos wie gdzie mozna
dostac przejsciowwke do tego ustrojstwa lub chociaz jak powinien bys
rozpisany sygnal zeby mogl sobie sam zrobic ta przejsciowke?
P.S.Nie polecam sklepu KOMPUTRONIK- to wlasnie oni mi sprzedali karte
Geforce 2 MX Leadtek Winfast OEM bez tego kabelka i nie chca mi w zaden
sposob pomoc.Facet w serwisie powiedzial mi przez telefon,ze mi sie wydaje
ze tam jest Ps2 - tam MUSI byc SVHS:)Podziekowania za sprzedanie mi bubla.
Andrzej