Re: DURON-napiecie Vcore

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:00:46 MET

Użytkownik "Krzysztof" <kwykurz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
> Na poczatku chcialbym podziekowac wszystkim a przede wszystkim Dr. Sirovi
za
> cenne uwagi
> przy podkrecaniu (przecinaniu mostkow) procesora Duron 600
>
> Ustawilem napiecie (za pomoca mostkow w grupie L7)
> dla rdzenia Durona na wartosc 1,7V (tak mi sie przynajmniej wydaje).
> Mostki ustawilem nastepujaco : II::I.
> W BIOSie w zakladce "Monitor Hardware" mam odczyt :
> Vcore=1,6V
> natomiast w Windozie w programie VIA (dolaczonym do plyty glownej)
> [...]
    Mialem identyczny problem ale dowiedzialem sie ze chip VIA oszukuje co
do pokazywnego napiecia jakies 0.04-0.05.Byc moze program Via juz to
koryguje.A co do napiecia ustawilem 1.85 i mam 1 GHz, a poniewaz dobrze go
chlodze (2 wiatraki) z temp na razie problemow nie ma. A co do
ustawiania.Ja korzystalem z tabelki zawartej w Enterze (1/2001) i chcialem
ustawic wlasnie 800 i dziwnym sposobem wyszlo 1000 i nic nie moglem zmienic
chyba ze powrocic do 600 .Nic sie nie zgadzalo.A napiecie to ustawilem
metoda partyzancka.Tu juz nic sie nie zgadzalo z tabelka.Robilem to metoda
prob i bledow.Az w koncu po 30 min laczenia roznych mostkow wyszlo mi to co
chcialem.