DURON-napiecie Vcore

Autor: Krzysztof (kwykurz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 09:36:28 MET

Witam !
Na poczatku chcialbym podziekowac wszystkim a przede wszystkim Dr. Sirovi za
cenne uwagi
przy podkrecaniu (przecinaniu mostkow) procesora Duron 600

Ustawilem napiecie (za pomoca mostkow w grupie L7)
dla rdzenia Durona na wartosc 1,7V (tak mi sie przynajmniej wydaje).
Mostki ustawilem nastepujaco : II::I.
W BIOSie w zakladce "Monitor Hardware" mam odczyt :
Vcore=1,6V
natomiast w Windozie w programie VIA (dolaczonym do plyty glownej)
mam odczyt :
Vcore=1,78V
I teraz badz tu madry, jakie w koncu napiecie jest na rdzeniu procesora ???
Ktory odczyt uznac za wlasciwy (choc zaden z nich nie zgadza sie z
ustawionym) ???

Mam plyte glowna Gigabyta 7ZX-1, procesor Duron 600MHz (pokrecony na
800MHz).

Pozdrowienia:
Krzysztof