Re: Jakosc kineskopow FD-Trinitron

Autor: Piotr Podsiadly (piquadrat_at_interia.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 12:00:31 MET

> Witam
>
> Przed zakupem Sonego, konieczcie go wlaczcie w sklepie.
> Nie kupujcie monitora prosto z magazynu, bo Sony- Sonemu nie rownien, a
wiem
> co mowie, bo naogladalem sie reklamacji klientow..
> To jest jak z jablkami, trzeba troszke przebrac i wyszukac najlepsze..:)
>
> Pozdrawiam
> Adam

Ale jak przebierac w jablkach, kiedy na drzewach niczego nie ma.
Pisze z pozycji kupujacego (przecietnego zjadacza jablek),
a nie serwisanta czy sprzedawcy, ktorzy to z przyczyn obiektywnych
maja kontakt z wieloma egzemplarzami wielu modeli. Sprawa
wyglada tak: wchodze do sklepu lub dzwonie i pytam: czy jest
w ofercie... TAK, czy moge obejrzec przed zakupem... TAAAK, a
potem zrezygnowac: NIE, to do widzenia! Oczywiscie monitora
nie ma w magazynie, musza sprowadzic, musze dac zaliczke..
bla, bla, bla...
Co do monitorow 19", to tak jest we wszystkich sklepach w Lodzi,
a jesli nie to prosze, wyprowdzcie mnie z bladu!!!!

Pozdrawiam
P.P.Podsiadly

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet