Re: pytanie dot. SDI

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 10:35:06 MET

From: "GLide" <glyder_at_priv3.onet.pl>
> Myslizsz, ze On tego nie wie?

to po co pisze ze 50 skoro wie ze 6

> TPSa moze nie, ale uzytkownicy. Ja np. Przed chwila niezle sie
> w$#!&&^%%^%&*.

ja tez mialem niezle cyrki z nt i wcale go nie uzywam za super program
ale narazie poprostu nie jestem w stanie zainstalowac linucha
wiec siedze na nt
ale jak mialem przez krotki okres win 95 na serwerze to sie niezel
wk*^$&^*!!!! gdy robil zwisy co 30 min

> Tylko ta zacjlannosc na sprzet. Jesli cghce postawic serwerek na 2
> kompy to musze kupowac o razu Pentaka? Nie przesadzajmy. Linux bedzie
> sprawowal sie znacznie lepiej.

w sieci mam 2 kompy sasiad i ja plus serwer dotychczas serwer byl
na 486 z 24ramu dzisiaj wymienile go P75 z 32 ramu
wiem ze linux bedzie sprawowal sie lepiej ale zainstalowanie go
i skonfigurowanie to koszmar
przez tydzien probowale i dupa

> To chyba jest zupelnie sprzeczne z Twoimi teoriami.

jakimi moimi teoriami mowimy tu chyba ogolnie o win nt,
a nie tylko moim serwerze na nt,
i jego stabilnosci w ktora nie wiezy Wojciech Giersz
prawdopodobnie z blednego zalozenia ze skoro jest
to produkt microsoftu to bedzie sie wieszal co 30 min.
a ta wypowiedz raczej potwierdza jego w miare niezawodnosc
win nt

> To sie nazywa argumentacja :-)

to nie argumentacja tylko stara zyciowa prawda o ktorej terzeba pamietac
zanim napisze sie ROTFL

> Noooo.... A tutaj pokazales klase :-/

jak czlowiek piesze ze niemozliwe jest zeby system z windowsem
chodzil dluzej i argumentuje to tylko tym ze jest to produkt microsoftowego
szajsu
i dodaje do ROTFL to naprawde jest jeszcze na bardzo niskim rozwoju
spolecznym

Krzysiek

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet