Re: Jakosc kineskopow FD-Trinitron

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 10:49:15 MET

Dokładnie, szczegolnie ze w naszym kraju panuje moda na sprzedaz sprzetu "z
odzysku" tzn. takiego ktory gdzie indziej by sie nie sprzedal albo w ogole
nie mial prawa opuscic magazynow (Ale jakims cudem trafil na rynek)
(znam takie przypadki z dyskami twardymi).

Mam dwa monitory Sony 210ES (17" ATI Rage) i E400 (19" GeForce2) i nie mam
zadnych problemow z ostroscia ani kolorami (odswierzanie musi byc > 85 Hz
najlepiej 100Hz wtedy nie ma znieksztalcen
przy brzegach ekranu), przed zakupem sprawdzalem CTX (Trinitron) i MAG
(Trinitron) ale jak sie okazalo
to nie sa te same kineskopy wlasnie o tamtych mozna powiedziec ze obraz byl
nieostry i niedalo sie nic z tym zrobic (ale widzialem tylko kilka monitorow
CTX wiec moze byly wyjatkowe)

Jedyny problem jaki mialem na poczatku to zasilenia wpiecie monitora
bezposrednio do sieci powodowalo
rozjazdy kolorow - filtr sieciowy zalatwil sprawe.

Remek
rew_at_simple.com.pl