Re: CPU do grania/programowania

Autor: Marek (mrpoziem_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 10:06:16 MET

> Zdecydowanie Soltek z tych trzech - jako jedyny jest na KT133A,
> więc daje się bardzo dobrze kręcić magistralą.

???
A K7TPro2A to co, moze jest na KT133B lub Z ?
Pozwala na zmiane mnoznika, czestotliwosci magistrali, napiecia...
UDMA 100 tez jest. Tyle, ze zasilanie jakby troche slabsze.

Jezeli zalezy ci na stabilnosci za rozsadna cene wybierz MSI K7TPro2.
Procki fajnie sie kreca, zadnych zwisow, itp.

ABIT ma troche wiecej mozliwosci ustawien, ale np. z GeForcem Creativa
wieszal sie
co kilka minut. Z kolei z MXem dziala bez problemu.

Marek