Odp: Zdrowy monitor

Autor: Marcin Bugajski (babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 22:47:00 MET

Użytkownik Tomasz Kochmanski <nospam-kochmans_at_polbox.com> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:3A76CF2E.2A9F819A_at_polbox.com...

> Mam Samsunga 750s. Powyzej rozdzielczosci 1024x768 nie da sie go uzywac,
> bo wyciaga tylko 60Hz i po kwadransie oczy krwawia. Zreszta
> rozdzielczosci 1024x768 tez staram sie unikac, bo mimo, ze jest te
> przyzwoite 85Hz i obraz jest wyrazny, to literki na ekranie sa
> zwyczajnie zbyt male, by mozna bylo komfortowo czytac teksty. W 800x600
> jest 100Hz i wszystko jest duze i wyrazne.
Mam ten sam model. Nie obraz sie ale jesli w 1024x768 kiepsko widzisz to
potrzeban jest wizyta u okulisty : (
Ja uzywam go wlasnie w takiej rozdzielczosci i jest extra. Zreszta wlasnie
poto kupilem siedemnastek - coby w visio czy wordzie wicej zmiescilo sie na
ekranie i mozna by spokojnie pracowac. Jesli chodzi o monitory do 1200 zet
to Samsung 750s jest bardzo dobrym zakupem. Uwaga - czasami zdazaja sie ceny
1300 za ten model... ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz za 1200:))
Studioworks jest nieco gorszy -> ma kilka znieksztalcen po rogach
ekranu:(((( i mimo szczerych checi nie moglem wszystkich na raz
zniwelowac:(((

pozdroofka

Marcin