Odp: Co to za wirus

Autor: Marcin Bugajski (babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 22:41:40 MET

Zainstaluj Nortona Antywirusa na innym kompie(Uzywalem 5). Utworz(podczas
instalacji mozna) 3 dyskietki (wersja specjalna nav pod dos)
Odpal na zarazonego kompa z dyskietki nr i ... postepuj wg instrukcji ->
wsadzasz dysk nr 2 i skan.
U mnie wykryl ponad sto zarazonych plikow i "uleczyl":) je. Trwalo to ponad
godzine:(
Powinno byc ok eb

pozdroofka

marcin
Użytkownik niGhtowL <nightowl_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a76d30e$1_at_news.vogel.pl...