Re: x86, generacje procesorów

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 16:15:51 MET

On 4 Jan 2001, trashcan man wrote:

> z calym szacunkiem dla np. redhat'a, ibm jest bardziej znana firma.

 Nie wymienialem zadnych nazw i nie jestem wcale pewien czy akurat RH jest
dobrym przykladem dostawcy wsparcia. Zas fakt bycia znanym czy nie o
niczym nie swiadczy -- dzialanie w warunkach monopolu prowadzi
nieuchronnie do dostarczania uslug o niedostatecznej jakosci. Jest np.
pare firm na krajowym rynku, ktore sa duze i znane i nie przeszkadza to
wcale by jakosc ich uslug pozostawiala wiele do zyczenia (zwlaszcza po
rozwazeniu cen).

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +