Re: Co mozna z k6-2 ?

Autor: Wojt_at_s
Data: Thu 04 Jan 2001 - 00:02:34 MET

> Procesory 400, 450 i 500 to ta sama linia technologiczna i wszystkie mają
> granicę gdzieś na 530 MHz. Dlatego wątpię, byś osiągnął prosto pełne 550
MHz
> (raczej stabilnie napięciem powyżej 2.6 V dopiero). Mój 450 na 500 chodzi
> na 2.2 V, a na 550 nie rusza nawet na 2.6 V :(

tak sie sklada ze tez krecilem K6-2 400 (cxt) na 500 (5x100)
ale napiecie tez musialem podkrecic 2,2 na 2,3 bo byly zwisy i bylo troche
spokoju,
ale ostatnio kilka razy zdarzylo sie pare zwisow ("zamrozenie" wskaznika
myszy
klawiatury, tylko twardy reset)
Tylko nie ma 100 % pewnosci czy to jeszcze za male napiecie na rdzeniu
i chyba nie ma jak sprawdzic inaczej niz tylko dalej zwiekszyc i patrzyc na
efekty.

Przegrzanie raczej odpada (wiekszy radiatorek z pasta silikonowa)
pamieci Siemens PC-100 8ns 6-2-2-2