Re: Co mozna z k6-2 ?

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:52:25 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
napisał w wiadomości news:3A537310.A4CF2FBB_at_iname.com...

> Były chyba wersje na szyny 66 i 95 MHz.

> U mnie z kolei AMD K6-2 300 na 350 działa na 2.4 V, a wyżej już w
> ogóle nie chce... Przy tych procesorach bardzo dużo zależy od
> konkretnego egzemplarza.

Właśnie... Mam do czynienia więcej z AMD niż Intelem i faktycznie
zależy to od serii. Ostatnio składałem kompa do biura i trafiłem
na AMD K6-2 300 który chodzi na 350 przy standardzie 2,2V bardzo
stabilnie. Z kolei miałem też AMD K6-2 400 którego za żadne skarby
świętych tureckich ;) nie udało się wyżej podciągnąć
(pracował niestabilnie przy 2,6V to dałem spokój). Dużo zależy też od
konkretnego egzemplarza płyty głównej (przykład: proc 400 który nie chciał
iść na ASUSie P5A VM poszedł bez podnoszenia napięcia na 450 na płycie
HighTech).

ATI