Re: GPRS w Plusie

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:31:20 MET

Użytkownik Lukasz Rewerenda <ognacy_at_rowerpower.dhs.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn956n44.3vs9vtd.ognacy_at_pc36.kopernik.gliwice.pl...
> On Wed, 3 Jan 2001 17:29:22 +0100, Krzysztof Kucharski
> <d160_at_poland.com> wrote:

[...]
> Plusa i oni potwierdzili zarowno moje spostrzezenia jak
> i fakt testowania GPRSu w Gliwicach.
[...]

O !!! To zaczyna być bardzo ciekawe ! Znaczy +) zaczyna się brać za GPRS
całkiem poważnie.
A swoją drogą - moje wiadomości jak widać są już nieaktualne.

[...]
> Moim zdaniem winne sa zarowno niedopracowane telefony jak
> i niedopracowane oprogramowanie po stronie sieci.
[...]

Zawsze miałem jak najlepsze zdanie o Motkach, zarówno tych low- jak i high-
endowych.
Powód to raczej, wg mnie, "niedokokonfigurowanie" sieci. Zresztą, sam fakt,
iż jest to faza testowa wskazuje na możliwość nie całkiem poprawnej pracy.

[...]
> Dam znac w przyszlym tygodniu jak sprawa wyglada w Idei; jak tylko
> przysla sluchawki do testow.
[...]

Byłbym bardzo zobowiązany, osobiście wiążę z GPRS bardzo duże nadzieje.

Serdecznie pozdrawiam - Krzysztof Kucharski