Re: GPRS w Plusie

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_rowerpower.dhs.org)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 18:08:20 MET

On Wed, 3 Jan 2001 17:29:22 +0100, Krzysztof Kucharski
  <d160_at_poland.com> wrote:

>Witam !
>
>Ano w tym, że pracujesz w HSCSD, a nie w GPS ! :-)))
> ZTCW, GPRS jest na razie testowany w Wawie, a i to nie wszędzie.

Nie. W Timeporcie, ktory zreszta chyba nawet HSCSD nie ma,
pokazywalo mi sie "GPRS". Sprawe konsultowalem z technikami
Plusa i oni potwierdzili zarowno moje spostrzezenia jak
i fakt testowania GPRSu w Gliwicach.

Oczywiscie HSCSD a GPRS to dwie rozne rzeczy i jedna bez drugiej
znakomicie sie obywa.

Moim zdaniem winne sa zarowno niedopracowane telefony jak
i niedopracowane oprogramowanie po stronie sieci.

Dam znac w przyszlym tygodniu jak sprawa wyglada w Idei; jak tylko
przysla sluchawki do testow.

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice