Re: zniknęły partycje na dysku

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 11:58:16 MET

On Wed, 3 Jan 2001, uszeryfa wrote:

>+ > Jesli chcesz zrekonstruowac dane, mozesz uzyc np. Norton Diskedita.
>+ >
>+ zaszla mala pomylka
>+ napisalem
>+ P.S. norton disk doktor nie chce sie podjąć rozwiązania problemu :-(
>+
>+ chodzilo mi disk editor tylko z rozpedu wyszlo inaczej

 Zaintrygowałeś mnie: DiskEditor bardzo rzadko chce coś zrobić
sam z siebie, jedyna rzecz (a to raczej: NIE chce) to protestuje
przy uruchomieniu pod Windowsami... -;)
 Coś tym DiskEditorem robił ??
 I czy mamy na myśli ten sam DE (z pakietu NortonUtility,
program "DOSowy" pozwalający grzebać po dysku - lecz czyniący
tą czynność prostą łatwą i przyjemną - przez wsparcie
formatami wyswietlania i półautomatycznym liczeniem danych ?)
 Bo jeśli kazałeś mu skonfigurować "wirtualną partycję"
z niczego - to efekt musiał być kiepski. IMHO trzeba
poszukać wszystkich początków partycji (bootblocków),
sprawdzić czy *jakoś* przystaje do FATa itp.... !

Pozdrowienia
 - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.