Re: AVER-pionowe kreski ???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 11:51:28 MET

 stosujesz oryginalny soft Avera ??? próbowałeś Borg'a ???

a..... sprawdz prosze czy w opcjach (ustawieniach kanałów) uda ci się
zablokować jakiś kanał na hasło w moim sofcie coś jakby nie bardzo !! moge
wpisać hasło max. 3 literowe a on mi ze musze 4 literowe ( ocze mówie o
sofcie od Avera )

Użytkownik "elsent" <elsent_at_elsent.com.pl> napisał w wiadomości
> Zmieniłem płytę główną na nowszą i w AVerze mam cały czas jakby zakłócenia
> postaci równoległych symetrycznych pionowych kresek. Płyta (DFI 74
EC-Duron)