Buczenie z karty dźwiękowej - jaka karta?

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 21:09:40 MET

Chyba nawaliła mi karta dźwiękowa. Chwilę po włączeniu komputera głośniki
zaczynają dość głośno i nieprzyjemnie buczeć. Myślałem, że może są jakieś
interferencje, ale po wyciągnięciu większości kabelków(oprócz zasilania płyty)
i kart(w tym grafiki ;) jest taki sam efekt. Oprócz tego karta jest sprawna bo
mp3 słychać(w tle buczenia). Co jeszcze mogę sprawdzić i jak naprawić zanim
oddam kartę na złom? Karta to crystal sound cs4680.
Jeżeli nic się nie da zrobić - jaką kartę byście polecili? Słowa kluczowe to
"możliwie tanio" oraz "działajaca bez żadnych problemów pod linuxem". Wysoka
jakość i możliwości niewymagane - zastosowanie to jedynie trochę odgłosów z
wormsów pod linuksikiem oraz mp3.

--
>      The Undefined       |    Żaden luser nie został skrzywdzony podczas    <
>   undefine_at_pld.org.pl    |     przygotowania tej sygnaturki.  Następnym     <
>                          |       razem bardziej się postaram, obiecuję.     <
..